niedziela, 31 marca 2013

Życzenia Wielkanocne... i nie tylko

Życzę Wam Wszystkim i każdemu z osobna  
zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, 
pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju, 
serdecznych spotkań w gronie rodziny 
i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja! ; )









Ten blog ma już 1 000 wyświetleń!
Dziękuję, że tu zaglądacie! ;)








Korzystając z okazji "pochwalę" się moimi ostatnimi wypocinami... 
pierwsze firanki własnoręcznie uszyte - mam nadzieje, że nie ostatnie ;D 










5 komentarzy:

  1. Zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w miłej, rodzinnej atmosferze, smacznego jajka oraz mokrego Dyngusa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję firanki :) Ja za nic bym się nie zabrała do tak poważnego zadania, za bardzo tchórzliwa jestem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To gratulacje, życzymy kolejnego tysiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uszyj mi też takie firanki, jak ci się nudzi :P

    +Taka mała sprawa, widziałam że obserwowałaś mojego bloga, a przyszło mi do głowy zmienić adres, więc jeśli nadal chcesz sobie czasem poczytać to zapraszam:
    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń