niedziela, 10 lutego 2013

PROBLEM ;/

Witajcie,
jak wiecie na Bloggerze nie jestem aż tak długo - zaledwie kilka miesięcy. Wciąż poznaję nowe "rzeczy", które można tu robić m. in. z wyglądem bloga i wciąż mało wiem i mało potrafię ;/ Oglądając Wasze dopieszczone blogi czuje się noo zazdrosna ;]
 
Ale do rzeczy: mam problem z zamieszczeniem linku do Candy. Chciałabym wstawić obrazek, klik i otwiera mi się strona docelowa - tak jakby pod obrazkiem krył się link do danej strony. Nie umiem tego fachowo wytłumaczyć, ale mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi ;)
Może istnieje jakaś instrukcja obsługi, albo jakiś poradnik prowadzenia bloga na bloggerze??? ;D
 
Z góry dziękuję za wszelkie rady itp.

Pozdrawiam,
Anna

12 komentarzy:

  1. A obrazek chcesz wstawić na pasku bocznym czy w poście?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzisz w układ bloga -> Dodaj gadżet -> szukasz "obraz" -> wypełniasz tytuł, wklejasz link gdzie ma Cię przenieść po kliknięciu na obrazek, wybierasz obrazek z dysku. I już :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, udało Ci się? Tam w zakładce "Układ" możesz sobie dowolnie ustawiać poszczególne części bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię bardzo serdecznie w gronie moich obserwatorów:)

    Widzę, że Ci Justyna już pomogła:)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to co robisz, dlatego zapraszam po wyróżnienie -> www.koraszyje.blogspot.com Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, gratuluję :)
    Nie mam własnego, jednak chciałabym Cię zaprosić na pewnego niezwykłego bloga, który odmienił moje życie. Ta cała strona to tak naprawdę pewnego rodzaju akcja, fajnie jeśli się w nią aktywnie włączysz lub przynajmniej wspomożesz - obserwując. Przeczytaj ten post, a na pewno nie pożałujesz (a nawet będziesz pod wielkim wrażeniem jak ja):
    http://f-me-i-am-famous.blogspot.com/2013/01/some-things-cost-more-than-you-realise.html
    "Mogę zmienić świat tylko z Tobą"

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za odwiedziny i życzę powodzenia i wiele radości z prowadzenia własnego bloga. Pozdrawiam , Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  8. no to do dzieła, czekam na kolejne posty;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy ;) życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga , zapraszam Cię do siebie , może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń